Twee dansvoorstellingen in Theater de Fransche School!

Op donderdag 18 april is de dansvoorstelling VIER X VIER te zien en op zondag 21 april om 20:15. de dansvoorstelling voor de jeugd met de naam ‘Koning van Karton’.

Verbeeldingskracht
In VIER x VIER van Theater aan de Rijn wordt dans gestript tot de essentie en wordt de focus gelegd op één ding: de verbeeldingskracht van het lichaam.
Korte solo’s, duo’s en trio’s, in uiteenlopende stijlen en genres, van klassiek tot modern en van hiphop tot mime. Ontdek de energie van een nieuwe generatie (dans)makers en performers in vier unieke performances.
Deze dansvoorstelling voor volwassenen is op donderdag 18 april. Men kan de ticketprijs zelf bepalen, want het is een STIP (pay what you can) voorstelling. De voorstelling begint om 20.15 uur.

Tickets > www.theaterdefranscheschool.nl/vierxvier

‘Koning van Karton’
Voor de kinderen is er ‘Koning van Karton’. Een speelse, muzikale danstheatervoorstelling over vriendschap; over ontmoeten, samen spelen en vrienden delen. Voor kinderen vanaf vier jaar. Deze jeugdvoorstelling is te zien op 21 april begint om 11.00 uur. De voorstelling is geïnspireerd op het prentenboek ‘Het kartonnen kasteel’ van Linda Sarah en Benji Davies.

Tickets > www.theaterdefranscheschool.nl/koningvankarton

Tot gauw in jouw theater!
Tickets > https://www.theaterdefranscheschool.nl/programma

DEZE WEEK DI 16 - ZO 21 APRIL